=D  

Friday 31 October 2008


hello sweetHeart!
i'm heppi..hehe

cOz today is frIday~

hari untuk berehat2 dan bermalasan.huhu

*****
aku bersyukur,exam pharma tempOh hari telah ku sempurnakan.result yg aku dapat setimpal dgn usaha aku.namun bagi ku itu sudah cukup baik,untuk aku analisis diri aku sndiri apa yg aku perlu perbaiki ..agar dapat hasil yg lebih baik nnt..insyAllah..hati ini kene cekal dan kuat untuk dapat apa yang ingin dicapai.seandainya masih mengikut nafsu malas,semua perkara pasti tak kan terlaksana..selepas exam pharma tempOh ari,mOOd study aku hilang.antara alasannya ialah : aku sakit gigi..isk..isk T_T : sakit2..sakit gigi mmg sakit,kata doctor asyraf,cOz it is lOcalize pain.dan pabila aku bertemu dengan doctor gigi kelmarin,tanpa aku sedari.rupa-rupa nya aku perlu mencabut gigi itu...nasib baik upper 5= 2nd premOlar. dan extracted tooth itu tidak mencacatkan nilai esthetic susunan gigi2 aku.cOz gigi yg dicabut itu,kedudukan nya kat bahagian dalam.berlapis gitu~ alhamdulillah. =D umm,sakit gigi,cabut gigi semua sakit.isk2.. kene buat regular check-up lepas ni.tak bOleh setahun sekali or dua tahun sekali...nakjaga gigi yang dah sedia ada ini, cOz aku tak nak pakai gigi palsu suatu hari nanti..tak nak. @_@ dan aku tak nak pakai braces jugak.coz gigi susunan gigi sekarang tidak memudaratkan aku..
oh gigi, aku sayang kamu! hehe.


*****
aku sayang kanak2 dentist.setiap hari,setiap class,setiap lab kita bertemu.ikatan kasih sayang itu semakin kuat kan...kita akan tetap bersama hingga ke akhirnya.insyaAllah..kita akan tamatkan perjalanan ini bersama-sama,2O11..insyaAllah..sama2 kita berdoa.
:: 2OO6 ~ 2O11 ::

cukup 13 kaki.. =)


kami pakai baju raya.wiwiwi

.kanak2 yg pakai speck..hehe.

.kanak2 yang tak pakai speck...huhu.


* amani + anisa + ku siti farhana + maisarah + muneera + nuranida hani + nurzehan hayat +
nor amira shakira + nurul asykin + salma shakirah + siti khuzaimah + siti nurfatihah +
nik mujahidah *


[hehe ..susunan nama di atas based on seat number dalam class..
yela,setiap class ade seat number for attendance kan...]



..*ahmad nubhan + ahmad zafri + harith + azmi + rafi + abdullah harith + syafiq ali *..


p/s :

:: we dOnt like thursday.coz thursday is a tiring day #_# 815am-1115am [..2lectures nOnstOp..] 115pm-515pm [..3lectures nOnstOp,and kene berlari2 ke hall yang berbeza-nursing hall-middle hall -science hall...] ::

:: winter da bermula..kene tidO dalam eskiMo da sekarang..and waktu egypt & Jordan dah sama..wiwiwi..beza ngn malaysia,lambat 6jam ::

:: esOk=sabtu , nak pergi amman dengan ninida -chan,membeli belah. sorry mrAmir,i bOrrow ur lovely nida jap =P ::


!! bye bye !!

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ =D

 

Design by Amanda @ Blogger Buster